FG-42 Automatic Rifle Bundle
Ölü Savaşı için muhafaza edilen, 2. Dünya Savaşı döneminin en gelişmiş silahlarından biri olan FG-42 otomatik tüfeği, hafif makineli tüfeğin ağırlığına sahip olmadığı halde aynı yoğunlukta ateş gücüne sahip olması sayesinde cephaneliğine yıkıcı bir yükseltme sağlar!