Occult Karl Outfit
Ölüm kadar soluk teninde parıldayan esrarengiz semboller, damarlarında akan iğrenç sıvı ve uğursuz bir ışıkla parıldayan oyuk gözlerle Karl'ın bakışları toplayan bir yanı olduğunu söyleyebilirsin ama epeyi bir yanılıyorsun.