Добірне видання Alan Wake 2
Пориньте в гнітючу атмосферу, притаманну жанру виживання серед жаху, з новим доповненням Alan Wake 2, події якого розгортаються в новому місці на березі озера Колдрон. У дослідницькому центрі Федерального бюро контролю (під кодовою назвою «Будинок на озері») сталося щось жахливе. Необачні експерименти переплели реальність із Пітьмою.
Події цього доповнення відбуваються паралельно основній грі. Ви гратимете за агентку ФБК Кіран Естевес, яку грає Яніна Ґаванкар.
У ролі агентки Естевес досліджуйте виткі коридори об'єкта «Будинок на озері», де велися дослідження сил поза межами людського розуміння, і розкривайте сховані в його тінях таємниці.
Нова локація: об'єкт «Будинок на озері», що біля озера Колдрон, — це кількаповерхова будівля, кожен рівень якої моторошніший за попередній.
Нові вороги: киньте виклик «Намальованому» — жахливого новому типу ворогів, що випробує ваші навички виживання.
Нова зброя: потужний гранатомет «Чорна скеля» допоможе вам протистояти загрозам на терені об'єкту.
Нова музика: зануртеся глибше в атмосферу завдяки новій пісні від Poe та композиції від Петрі Аланко, якою завершується кожен розділ.
У доповненні «Найт-Спрінгс» три не схожих один на одного епізоди подарують вам можливість зіграти за кількох відомих вам персонажів з усесвіту Remedy. І хоча вони й схожі на вже знайомих вам, ці персонажі — інші. Вони версії себе в «Найт-Спрінгс».
Руйнівник часу. Актор, що неймовірно схожий на шерифа Брайт-Фолз Тіма Брейкера, постане перед вами героєм мультивсесвіту в грі «Руйнівник часу». Його персонаж мусить вистежити Майстра багатьох світів і завадити тому вбити інші інкарнації себе з паралельних реальностей.
Полярна зірка. Сестра — невідома жінка, що дуже схожа на директорку ФБК Джессі Фейден — намагається відшукати свого зниклого брата, якого тримають у полоні у «Світі кави».
Найбільша фанатка. Офіціантка, разюче схожа на Роуз Меріґолд із забігайлівки «Дорогий олень», повинна врятувати свого кумира Письменника від неминучої небезпеки. Задля цього їй доведеться протистояти критикам Письменника й Поганцю — його близнюку-лиходію.
Череда ритуальних убивств приголомшила Брайт-Фолз — містечко серед диких лісів тихоокеанського північного заходу. Саґа Андерсон — досвідчена агентка ФБР, відома своїм вмінням розкривати найзаплутаніші справи, — прибиває туди, щоб розслідувати вбивства. Однак справа перетворюється на справжнє жахіття наяву, коли історія зі знайдених сторінок стає реальністю просто в неї на очах.