Darkwood
Переживіть жахи Darkwood, досліджуючи постійно мінливий світ удень і шукаючи прихисток, щоби протриматися вночі. Шукайте необхідні ресурси, будуйте захисні споруди й моліться за ранкове світло.
Те, як ви потрапили до цих зруйнованих земель, залишається загадкою, проте зараз ви рішуче готові вибратися. Але щоби піти, спочатку потрібно вижити. Досліджуйте щільні біоми, перебираючись від схованки до схованки, збираючи ресурси, союзників і потрібну інформацію.
Місцеві жителі лісу мають різноманітні темні завдання й винагороди для тих, хто достатньо сміливий, щоби допомогти з їхніми проханнями. Однак химерні мешканці часто не ладнають один з одним, тож доведеться робити складні рішення. Історія змінюватиметься залежно від ваших рішень, поки ви поступово розкриватимете таємниці Darkwood. Ви приречете ціле селище з надією отримати винагороду від створіння чи спробуєте допомогти тим небагатьом, що залишилися?
Усі пам'ятні місця Darkwood, від гнійних катакомб до смердючих боліт, завдання й зустрічі ретельно виготовлені вручну. Однак із кожною новою грою розташування лісу й цікавих місць змінюватиметься, тож ви ніколи не будете певні щодо свого шляху та водночас отримуватимете нові можливості з кожним проходженням.
Замість швидкоплинних скримерів, що змушують вас здригнутися й забуваються, найбільш жахливі моменти створені так, щоби залишатися у вашій пам'яті ще довго після завершення подорожі. Деякі нитки жаху будуть зрозумілими миттєво, проте інші можуть бути неочевидними без ретельного аналізу ваших відкриттів у світі й розмов із його жителями. Це повільна атмосферна гра в жанрі жахів без скримерів.
Ваша найбільша надія на виживанні полягає в обережному плануванні й використанні багатьох ресурсів лісу. Вільно блукайте просторим світом, вирішуйте, коли йти далі, а коли будувати укріплення, і зважуйте ризики й винагороди, балансуючи між втечею й тимчасовою безпекою.
Позначок завдань або порад немає, вам знадобиться власноруч вчитися й досліджувати. Тривале дослідження й розуміння вічно зловісного лісу та його мешканців будуть надзвичайно важливими для вашого виживання, а цілі інших персонажів і груп можуть не збігатися з вашими. Пам'ятайте — нікому не довіряйте.
Збирайте таємничі гриби, м'ясо й інші дивини лісу та приносьте їх назад до своєї схованки для поліпшення. Розблоковуйте потужні мутації, як-от невидимість, коли ви нерухомі, чи здатність відновлюватися, коли пожираєте деревину, проте прийняття сили Darkwood також зробить вас вразливим.
Захист свого життя від Darkwood, відчайдушно махаючи дошкою чи стріляючи зі штурмової гвинтівки, ставатиме лише важчим, що далі ви заглиблюєтеся. Існує безліч зброї, яку можна знайти або змайструвати, а менш голодні жителі лісу можуть бути не проти поторгуватися з вами. У вашій схованці можна буде поліпшувати та вдосконалювати зброю, а також майструвати менш звичні рішення, як-от узвар Бандери. Звісно, іноді найліпший захист — той, для якого навіть не потрібно бути присутнім, а ланцюги й ведмежі капкани чи підривання нафтових діжок можуть найліпше захистити, коли ви зміцнюєте свою схованку для кожної ночі.
Регульовані налаштування складності дозволять вам пристосувати ігровий досвід до своїх уподобань. Переживіть історію з нескінченною кількістю життів чи прийміть незворотну смерть, умикаючи режим «Жах». У будь-якому разі планування й терпіння будуть найважливішими, а ретельне спостереження вашого оточення допоможе ліпше, аніж найпотужніша рушниця.
Коли сідає сонце, ворожість лісу не пережити, тож вам потрібно знайти прихисток в одній із багатьох схованок, які ви відкриваєте під час своїх подорожей.
У розбитому стані навіть імпровізовані бази не зроблять вас невразливим. Шукайте ресурси, щоби полагодити, що можете, перш ніж забарикадувати двері й вікна, щоби пережити ніч.