What is Star Atlas?
3. Star Atlas: CORE (Відкриється в новій вкладці) — An episodic graphic novel that follows a crew of heroic adventurers across the galaxy while immersing readers in the lore of Star Atlas.
2. Follow us for updates on Twitter (Відкриється в новій вкладці), and connect on other channels: Instagram (Відкриється в новій вкладці), Linkedin (Відкриється в новій вкладці), Facebook (Відкриється в новій вкладці), TikTok (Відкриється в новій вкладці), Twitch (Відкриється в новій вкладці)
3. Read our White paper (Відкриється в новій вкладці) and Economic paper (Відкриється в новій вкладці) to understand our vision and how the Star Atlas economy works.
1. Go to our discord server (Відкриється в новій вкладці) to get in touch with our community and the Star Atlas team to help you with the steps.
You can join our discord (Відкриється в новій вкладці) and navigate to the "Feedback and Bug Report" section to provide feedback on the Showroom pre-alpha experience.
Learn more about the details of the Star Atlas economy by reading our economics paper (Відкриється в новій вкладці).