Phù hợp cho người mới chơi
The UNCHARTED: Legacy of Thieves Collection offers the definitive way to play two of award-winning developer Naughty Dog’s most thrilling adventures, remastered with PC-centric enhancements.
With UNCHARTED: Legacy of Thieves Collection, players will uncover the thrilling cinematic storytelling and the largest blockbuster action set pieces in the UNCHARTED franchise.
From thick jungles to snow-capped mountains, exotic islands to rain-soaked streets, explore every inch of our stunningly beautiful environments in spectacular detail.
Immerse yourself in the cinematic storytelling with super-sharp 4K resolution* and Ultra-Wide Monitor support**. Enjoy a host of enhanced graphical adjustment features, such as adjustable Texture and Model Quality, Anisotropic Filtering, Shadows, Reflections and Ambient Occlusion.
And for those that want to brighten things up even more, try out RGB support for Razer Chroma peripherals and Chroma Link compatible devices, as well as for Logitech models.
Unearth a wide variety of modes and PC-centric enhancements, including improved UI for game options, reimagined user interfaces, GPU and VRAM detection and management options, and more. This collection also features Audio Compatibility options, Auto Pause additions, Variable Load Speed support, and a host of other improvements.
Several years after his last adventure, retired fortune hunter Nathan Drake, is forced back into the world of thieves. Fate comes calling when Sam, Drake’s presumed dead brother, resurfaces seeking his help to save his own life and offering an adventure Drake can’t resist. Drake’s greatest adventure will test his physical limits, his resolve, and how far he’ll go to save the ones he loves.
● Fluid combat and traversal with the use of the grapple hook creates even more dynamic and thrilling action set pieces than previous UNCHARTED entries.
In order to recover an ancient artifact and keep it out of the hands of a ruthless warmonger, Chloe Frazer enlists the aid of renowned mercenary Nadine Ross and ventures to India’s Western Ghats to locate the Golden Tusk of Ganesh. In Chloe’s greatest journey yet, she must confront her past and decide what she’s willing to sacrifice to forge her own legacy.
● An all-new setting for adventure in the south-western coast of the Indian peninsula, featuring an exotic mix of urban, jungle, and ancient ruins environments.
● Features action-packed set pieces and the captivating narrative fans have come to expect from Naughty Dog and the UNCHARTED series.