– Følger hele Bruce Waynes rejse fra begyndelsen, til legenden opstår, lige fra han træner med The League of Shadows, til han bliver en helt i Gotham, hvor han finder nye allierede som Jim Gordon, Catwoman, Robin, Nightwing og Batgirl. Du skal bekæmpe den voksende trussel fra de mange forbrydere i Batman-universet, og stå ansigt til ansigt med Joker, Penguin, Mr. Freeze, Poison Ivy, Bane og mange flere.
– Batman, Jim Gordon, Robin, Nightwing, Batgirl, Catwoman og Talia al Ghul bidrager hver især med unikke færdigheder og legendariske gadgets, når du skal opklare forbrydelser, klare udfordringer og udforske en betagende Gotham City, der er fuld af hemmeligheder og overraskelser.
– 86 års Batman-historie har været inspirationskilde til både batdragter og individuelle outfits til alle de spilbare figurer.
– Prøv et udvalg af batmobiler og batcykler, som du kan udforske Gothams åbne verden med. Heriblandt ikoniske køretøjer som den legendariske tumbler.