What is the Golden Batarang Knucks Pickaxe & Bricks and Batarangs Loading Screen?
The Golden Batarang Knucks Pickaxe & Bricks and Batarangs Loading Screen are in-game items and a loading screen that you can use in Fortnite starting from May 14, 2026 7AM ET.
Following the game’s launch on May 22, 2026 ET time, or through advanced access starting May 19, 2026 ET time, users that purchase LEGO Batman: Legacy of The Dark Knight will also be granted the Golden Batarang Knucks Pickaxe & Bricks and Batarangs Loading Screen in Fortnite. Just make sure you purchase LEGO Batman: Legacy of The Dark Knight with the same Epic account you use to play Fortnite.
Yes! If you are signed in with your Epic account on PC or mobile, or have connected your console account(s) to your Epic account, the Golden Batarang Knucks Pickaxe & Bricks and Batarangs Loading Screen will be in your Fortnite Locker starting May 14, 2026 7AM ET.