Destiny 2: Forsaken Pack
20 Exotic weapons to collect and master. Draw Trinity Ghoul’s bowstring and vanquish waves of enemies with lightning or channel your inner gunslinger and turn opponents to ash with the Exotic Hand Cannon, Ace of Spades. Use your new power to face the challenges that await within the Shattered Throne dungeon and Last Wish raid.
Gear up for adventure by instantly unlocking three of your favorite Forsaken Pack’s Exotic weapons at the Exotic Archive in the Tower. (Excludes dungeon and raid weapons. Ciphers are awarded once per account.)
Explore the depths of the Shattered Throne dungeon and locate the source of the Taken invasion. Defeat Dûl Incaru, the Eternal Return, reap rewards like the Wish Ender Exotic Bow, and stand in service of the Light.
Defeat the evil at the heart of the Dreaming City. Are you ready to confront Riven of a Thousand Voices in pursuit of the One Thousand Voices Exotic Fusion Rifle? One of Destiny 2’s pinnacle raid experiences lies before you.