What in-app and in-game purchases are offered in this product?
Destiny 2 offers optional in-game purchases using virtual currency, which can be purchased from the platform store. Players can use virtual currency to purchase items from the Eververse in-game store.
Does this product use Epic Games' payment platform or your own for these in-app purchases?
When Destiny 2 is installed or launched via the Epic Games Store, purchases of virtual currency and add-on content are processed through the Epic Games payment platform. Purchases made on other platforms use those platforms’ respective payment systems.
Yes. Destiny 2 is free to download and play, and a selection of activities, modes, and rewards are available without any purchase. In-game purchases can enhance your experience but are not required to enjoy or progress in the game.