Genshin Impact
Embark on a journey across Teyvat to find your lost sibling and seek answers from The Seven — the gods of each element. Explore this wondrous world, join forces with a diverse range of characters, and unravel the countless mysteries that Teyvat holds...
Climb any mountain, swim across any river, and glide over the world below, taking in the jaw-dropping scenery each step of the way. And if you stop to investigate a wandering Seelie or strange mechanism, who knows what you might discover?
Let the beautiful sounds of Teyvat draw you in as you explore the expansive world around you. Performed by the world's top orchestras such as London Philharmonic Orchestra and Shanghai Symphony Orchestra, the soundtrack changes seamlessly with the time and gameplay to match the mood.
Team up with a diverse cast of characters in Teyvat, each with their own unique personalities, stories, and abilities. Discover your favorite party combinations and level up your characters to help you conquer even the most daunting of enemies and domains.
As you stand atop the peaks of Jueyun Karst and take in the rolling clouds and vast terrain stretching out before you, you may wish to stay in Teyvat a little longer... But until you are reunited with your lost sibling, how can you rest? Go forth, Traveler, and begin your adventure!
Enter Miliastra Wonderland — a dreamlike realm of adventure, creation, and socializing. Customize your Manekins, meet friends in the Lobby, tackle challenges in various stages, or craft your own unique worlds in the Miliastra Sandbox!
If you encounter any issues during the game, you can send us feedback via the in-game Customer Service Center.