What in-game purchases are there in Genshin Impact?
Genshin Impact is a free game. All in-game purchases are optional. You can experience the full gameplay without making any in-game purchases.
What payment platforms are supported for Genshin Impact in-game purchases? Does Genshin Impact use the Epic Games payment platform or a third-party payment system?
All in-game purchases in Genshin Impact downloaded from the Epic Games Store are made through the Epic Games payment platform, while Genshin Impact on other platforms uses different payment platforms.