MandateOrder
Early Access games are still under development and may change significantly over time. As a result, you may experience unforeseen issues or completely new gameplay elements while playing this game.You can play now to experience the game while it's being built or wait until it offers a more complete experience.1. "Build"
"Stratagem"
Rule as a lord: blend diverse ideologies, craft diplomatic strategies and forge unique governance philosophies. Recruit strategists to shape policy and diplomacy, emphasizing dynamic balance and trade-offs.
"Conquer"
Launch defensive/offensive wars and deploy special units: Chariot Troops, Panda Warriors,Elite Infantry. Master war architecture via walls/fortifications with a physics system, embracing the ancient pragmatism of "maximizing resources".
"Worship"
Offer sacrifices to heaven and earth for national fortune—the system impacts disasters and events. Your choices will test your morality. As the old saying goes: "Fortune and misfortune are intertwined—disaster may breed opportunity."
"Reform"
Advance technology, upgrade buildings and optimize logistics to experience tool progress and institutional/civilizational transformation. Adapt governance to sandbox terrain/resources, reform to strengthen your state and discard the obsolete.
This test version does not include all planned content. Follow our community to track the development progress continuously.
We also believe that a truly complete game is not born in a closed development environment, but honed through constant dialogue with players.
With reverence in our hearts and steady steps forward, we look forward to your criticisms, suggestions and feedback.