World of Goo 2
Build bridges, grow towers, terraform terrain, and fuel flying machines in the stunning followup to the multi-award winning World of Goo.
Discover realistic, flowing, viscous liquid. Route its flow like a river, convert it into Goo Balls, extinguish fires, and solve puzzles.