World of Goo 2 + Soundtrack
Includes the full game along with the original soundtrack, which contains 47 tracks of beautiful and haunting music created by Kyle Gabler and Jonny Trengrove. The soundtrack also features the talents of dozens of musicians from the global World of Goo community.
Build bridges, grow towers, terraform terrain, and fuel flying machines in the stunning followup to the multi-award winning World of Goo.
Discover realistic flowing, splashing, viscous liquid. Route the flow of liquid like a river, convert it into Goo Balls, extinguish fires, and solve puzzles.