AIdventure
Text adventure game with an AI as a storyteller. No rules, no censorship, the only limit is your imagination, not someone else's.
Protect Europe from the overpopulation by enforcing the tough Law on life, a life for a birth. Or flip the table and fight the cruel plutocracy to free humanity.
Survive the zombie apocalypse, but will your humanity survive in the process? Inherit a corrupt kingdom and survive the court's intrigues. Live the American dream and emigrate from Hong Kong with the help of the Triad. Sadly, nothing is free, and your dream isn't an exception. What will be the price? Fight Orcs with swords or blasters. Survive the harsh Dark Ages in the skin of a peasant, witch or squire. Wake up within a tube in a post-apocalyptic world. Plunder on the seven seas, or just help your neighbor's wife with her plumbing problems. The choice is yours.
AIdventure is a text adventure game with an AI as a storyteller. It is shipped with 27 starting scenarios. From Fantasy to Lovecraft or zombie genre, they will help you discover the game's potential.
The AI can run on a CPU if you have no GPU. But it will slow down the AI generation time.