Asphalt 8 - Car Racing Game
Explore stunning scenarios and landscapes, ranging from the scorching Nevada Desert to the bustling streets of Tokyo. Compete against skilled racers, conquer exciting challenges, and engage in limited-time special racing events. Prepare your car for the ultimate test and unleash your drifting skills on the asphalt.
Luxury cars and motorcycles take center stage in Asphalt 8, with an impressive selection of top-tier vehicles from renowned manufacturers like Lamborghini, Bugatti, Porsche, and more. Experience the power of over 300 high-performance cars and motorcycles, alongside a wide variety of racing motorbikes. Customize and design your race cars and motorcycles to stand out from the crowd. Collect special-edition cars, explore diverse worlds and scenarios, all while perfecting your drifting technique.
Prepare for exhilarating gravity-defying action in Asphalt 8. Take your race to the skies as you hit ramps and perform breathtaking barrel rolls and 360° jumps. Compete against other racers or challenge yourself in single-player mode, executing daring mid-air maneuvers and stunts in your car or motorcycle to maximize your speed. Customize your controls and on-screen icons to suit your playstyle, ensuring victory in every race.
Fuel your racing passion with a constant stream of fresh content. Experience regular updates, unlock powerful car upgrades, and dominate the competitive circuit. Explore seasons, engage in live events, and discover unique game modes. Compete in limited-time Cups to win valuable prizes, including early access to the latest cars and motorbikes.
Immerse yourself in thrilling multiplayer and single-player races. Join the multiplayer community, compete in the World Series, and challenge skilled opponents. Earn points, unlock prizes, and feel the adrenaline in limited-time racing events and racing passes. Fight for victory and savor the intensity of each race.