Back 4 Blood: Ultimate Edition
Back 4 Blood: Ultimate Edition includes the base game, 4 character Battle Hardened Skin Pack, additional digital in-game items, and annual pass with three upcoming downloadable content drops and more.
Back 4 Blood is a thrilling cooperative first-person shooter from the creators of the critically acclaimed Left 4 Dead franchise. You are at the center of a war against the Ridden. These once-human hosts of a deadly parasite have turned into terrifying creatures bent on devouring what remains of civilization. With humanity's extinction on the line, it's up to you and your friends to take the fight to the enemy, eradicate the Ridden, and reclaim the world.
Choose from 8 customizable Cleaners and a range of lethal weapons and items to strategize against an ever-evolving enemy.
Play with or against friends in PVP. Become a Cleaner or switch sides and play as the horrific Ridden. Both sides come with unique weapons, abilities, and perks.
A new "roguelike" card system creates different experiences each and every time, putting you in control to craft custom decks and undertake more demanding fights.