Baldur's Gate: Enhanced Edition
Baldur's Gate: Enhanced Edition is a story-driven 90s RPG set in the world of Dungeons & Dragons.
Customize your hero, recruit a party of brave allies, and explore the Sword Coast in your search for adventure, profit… and the truth.
The Enhanced Edition contains over 75 hours of gameplay, including the original campaign, the classic Sword Coast expansion, plus brand new challenges in the Black Pits arena!
Paid DLC Expansion Available: Siege of Dragonspear is a brand new chapter in the Baldur's Gate saga!
Forced to leave your home under mysterious circumstances, you find yourself drawn into a conflict that has the Sword Coast on the brink of war.
Your view of the world has been limited to the heavily fortified walls of Candlekeep. Your foster father, Gorion, has done everything in his power to protect you, and keep you out of harm’s way. All that is about to change...