Baldur’s Gate: Deluxe Edition
The Baldur’s Gate: Deluxe Edition includes the classic RPG, its modern expansion, and a portrait pack to customize your heroes!
Baldur’s Gate: Enhanced Edition brings you the classic RPG with fresh updates for modern adventurers. Customize your hero, gather your party, and venture forth in this open-world epic where every choice matters.
Explore a brand new chapter in the Baldur’s Gate Saga! Siege of Dragonspear is a full expansion to Baldur’s Gate: Enhanced Edition, with 25+ hours of adventure in the classic style of the original RPG.
Customize your character’s look and feel with six brand new character portraits commissioned from world famous illustrator and concept artist Kieran Yanner. Gather a party of fresh faces and venture forth into Faerûn!