Blazing Sails
Fight for survival in Blazing Sails, a fast-paced pirate PvP game! Create your own unique pirate and ship. Band together with other players to command your mighty vessel! Explore different game-modes, maps, weapons, ship types and more while eliminating other crews in epic bat...
Create your own unique pirate and ship. Band together with other players to command your mighty vessel! Explore different game-modes, maps, weapons, ship types and more while eliminating other crews in epic battles on land and sea!
In Treasure Hunt you and your crew must search islands for treasure chests! Treasures can be turned in at one of the 2 outposts at the center of the map in exchange for gold. Get more gold than your enemies to win!
Our Battle Royale offers a unique take on the genre. Enjoy a dynamic mix of swashbuckling on dry land and epic naval battles! Sink every other crew to emerge victorious.
Tired of looting? No problem! Jump straight into the action in our all new Galleon Conquest game mode. Experience movie-like broadside battles with a HUGE Galleon! Frag pirates, sink other ships and capture flags to win!
Who knew being a pirate actually takes teamwork? Well, it does! Along with your fellow crew members you'll need to steer, repair and re-supply your ship while besieging enemy crews. Communication and cooperation are essential to secure a victory!
A variety of ship types offer distinctly different play styles for your crew. The Brigantine is the classic - with a hull that can take a pounding and some serious firepower. The Junk Ship is smaller, faster and packs a front-facing cannon for daring head-on assaults! The Bomb Vessel is especially powerful at long distances with its unique mortar cannon. For the smaller crews there's a 2-player Sloop. But don't let its size fool you! The Sloop can easily go toe to toe with the bigger 4-player ships.
Change your playstyle based on the weapons you plunder. Take to the crow’s nest with your trusty sharpshooter, or board an enemy ship with the legendary life-stealing Sword of the Sea! Like something more explosive? Try the shoulder-cannon or fish-launcher. To each their own!
No two ships or pirates are the same! Show off your booty with a swath of customizable parts, clothing and accessories - embroidered jackets, gilded hulls, golden peg legs - you’ll get real fancy, real fast!