Blood Bowl 3
War disappeared in the Old World when the inhabitants decided to resolve their differences by playing the god Nuffle's sacred sport: Blood Bowl. And yet it is no less bloody than the battlefields it has replaced. Murder, mutilation, cheating, corruption, sorcery and even divine intervention come one after another on the pitch, to the delight of everyone watching!
An agent has noticed your skills as a coach and decided to finance you and your team, so you can participate in a new Blood Bowl event: the Clash of Sponsors. Will you be able to demolish your opponents and win over the spectators?
You will be able to use the team you built during the campaign in any other game mode.