Warhammer 40,000: Boltgun
Load up your Boltgun and unleash the awesome Space Marine arsenal to blast your way through an explosion of sprites, pixels and blood in a perfect blend of Warhammer 40,000, frenetic gameplay and the stylish visuals of 90’s retro shooters.
Load up your Boltgun and plunge into battle headfirst! Experience a perfect blend of Warhammer 40,000, classic, frenetic FPS gameplay and the stylish visuals of your favourite 90’s retro shooters.
Play a battle-hardened Space Marine on a perilous mission across the galaxy, as they battle against the Chaos Space Marines and daemons of Chaos.
In glorious boomer shooter style, unleash your devastating Space Marine arsenal as you blast through an explosion of sprites, pixels and blood. Run, jump and charge across huge levels to shoot, shred and slice the worst heretics across the galaxy!
Warhammer 40,000: Boltgun captures the fast-paced action of classic '90s shooters and accentuates it with an assortment of the Space Marines' finest weaponry.