Warhammer 40,000: Boltgun - Forges of Corruption Edition
Warhammer 40,000: Boltgun - Forges of Corruption Edition is the most complete way to experience the ultimate Warhammer 40,000 homage to retro shooters, including the base game and Forges of Corruption DLC.
Load up your Boltgun and plunge into battle headfirst! Experience a perfect blend of Warhammer 40,000, classic, frenetic FPS gameplay and the stylish visuals of your favourite 90’s retro shooters.
Play as a battle-hardened Space Marine on a perilous mission across the galaxy, as they battle against the Chaos Space Marines and daemons of Chaos.
In glorious boomer shooter style, unleash your devastating Space Marine arsenal as you blast through an explosion of sprites, pixels and blood. Run, jump and charge across huge levels to shoot, shred and slice the worst heretics across the galaxy!
Retro-shooting and fast-paced arenas suit the Warhammer 40K setting nicely, but Boltgun falls short of greatness because its ideas peter out too quickly. Some good level design and nice environments make up for a lack of variety.