Take on new areas with unique missions and bosses, earn more rewards with Vault Cards, and collect all kinds of additional loot with the Borderlands 4 Deluxe Edition!
Become an unstoppable force of battle, blasting through enemies with an all-new arsenal of outrageous weaponry. Move across the Borderlands like never before—double jumping, gliding, dodging, grappling, and more—dealing death from every direction. Explode each encounter with devastating Action Skills that unleash your Vault Hunter's unique abilities. Craft your perfect build with branching skill trees and a deep, rewarding loot chase full of explosive weapons and powerful gear.
Wreaking havoc across Kairos is awesome alone and even better with friends in 4-player online co-op.** Borderlands 4 is designed for co-op from the ground up, supporting however you want to play. Whether you're hunting for loot, tackling missions, or wandering freely, level scaling and individual difficulty keeps the party together and having fun.