Explore all-new regions of Kairos with two additional Vault Hunters with the post-launch content of Borderlands 4 Super Deluxe Edition. Experience all new story and side missions, and take on new challenges and fearsome foes! Super Deluxe Edition includes all the content of Deluxe Edition with tons more heaped on top.
Become an unstoppable force of battle, blasting through enemies with an all-new arsenal of outrageous weaponry. Move across the Borderlands like never before—double jumping, gliding, dodging, grappling, and more—dealing death from every direction. Explode each encounter with devastating Action Skills that unleash your Vault Hunter's unique abilities. Craft your perfect build with branching skill trees and a deep, rewarding loot chase full of explosive weapons and powerful gear.
Wreaking havoc across Kairos is awesome alone and even better with friends in 4-player online co-op.*** Borderlands 4 is designed for co-op from the ground up, supporting however you want to play. Whether you're hunting for loot, tackling missions, or wandering freely, level scaling and individual difficulty keeps the party together and having fun.
Borderlands 4 Vault Hunter Pack consists of 2 separate post-launch DLC packs. The Vault Hunter Pack is included with Borderlands 4 Super Deluxe Edition. The Vault Hunter Pack, and the individual DLC packs that make up the bundle, will also be available for separate purchase at launch (base game required). Exact release timings of each DLC pack to be announced at a later date and will be subject to change. Terms apply.