Buy Borderlands 4 on Epic Games Store and get the Mad Moxxi Bundle in Fortnite. Offer ends September 12, 2026 11:59pm ET.Borderlands 4 brings intense action, badass Vault Hunters, and billions of wild and deadly weapons to an all-new planet ruled by a ruthless tyrant.
Become an unstoppable force of battle, blasting through enemies with an all-new arsenal of outrageous weaponry. Move across the Borderlands like never before—double jumping, gliding, dodging, grappling, and more—dealing death from every direction. Explode each encounter with devastating Action Skills that unleash your Vault Hunter's unique abilities. Craft your perfect build with branching skill trees and a deep, rewarding loot chase full of wild weapons and powerful gear.
Wreaking havoc across Kairos is awesome alone and even better with friends in 4-player online co-op.* Borderlands 4 is designed for co-op from the ground up; whether you're hunting for loot, tackling missions, or wandering freely, level scaling and individual difficulty keeps the party together and having fun.