Cyberpunk 2077: Phantom Liberty
Phantom Liberty is a spy-thriller expansion for the open-world action-adventure RPG Cyberpunk 2077. As cyber-enhanced mercenary V, join secret agent Solomon Reed to unravel a web of shattered loyalties and sinister political machinations.
Cyberpunk 2077 throws you into a beautiful, dense cityscape and offers a staggering amount of flexibility in how you choose to take it from there.