What is the Adam Smasher Outfit and Adam Smasher's Shoulder Cannon Backbling?
Just make sure you make this purchase with the same Epic account you use to play Fortnite.
What happens if I’ve already purchased the Adam Smasher Outfit in the Fortnite Item Shop, and then I made a purchase meeting the eligibility requirement on Cyberpunk 2077 through the Epic Games Store?
Do I get to keep the Adam Smasher Outfit if I refund my purchase of Cyberpunk 2077 on the Epic Games Store?