Destiny 2: Shadowkeep Pack
As the heroes of the last safe city turn their attention to the far-reaching frontiers of our galaxy, new Nightmares have emerged from an ancient evil that once slumbered beneath the Lunar surface. The Shadowkeep Pack includes access to over 15 Exotics, the Scarlet Keep Nightfall, Pit of Heresy dungeon, and Garden of Salvation raid.
(The Shadowkeep campaign is open to all players in Destiny 2 and is not included in this pack.)