Destiny 2: The Witch Queen
Delve into Savathûn’s Throne World to uncover the mystery of how she and her Lucent Hive stole the Light. Learn the secrets to crafting new weapons, the new Glaive, and survive the truth within her web of lies.
A twisted wonderland of corruption and splendor, Savathûn’s Throne World plays host to a fragile balance of power. From her palace to the swamp, all that she hides can be found here.
Create custom weaponry with unique mod, shader, and stat combinations. Master the new Glaive weapon type and unleash powerful melee combos, projectile attacks, and a deployable energy shield.