Dice Legacy
Dice Legacy is a dice-based survival city builder set on a mysterious ringworld. Roll and use your dice to gather resources, expand and defend your settlement, survive the winter and interact with the strange inhabitants of this eerie world.
In this roguelike survival city builder, you lead your realm by rolling the dice - literally, because the dice rolls determining your fate aren't happening in the background but are one of the main gameplay elements of Dice Legacy. Discover uncharted lands and guide your loyal subjects.
Put your faith in the dice as you gather resources, construct buildings and expand the borders of your realm. Create a strategy that fits your playstyle as you explore the wilderness. Test your luck as you make contact with the enigmatic factions populating the ringworld. But beware: something wicked is lurking in the mists beyond your realm, waiting for its chance to strike.