Disciples: Liberation
Disciples: Liberation is a mature, dark fantasy strategy RPG with turn-based combat. Liberate the land of Nevendaar and uncover the endless stories hidden within this richly detailed world where every decision has a consequence, and every wrong move could be deadly.
Explore a rich overworld and align with a variety of in-world factions: from a human empire tinged by religious extremism to the dark forces of the undead lead by a mad queen. Assemble a team to gather precious resources, sway political standing, and take on brutal beasts in intricate turn-based battles.
Choice is everything in Disciples: Liberation and it is up to you how you write your story.