Disney Dreamlight Valley: A Rift in Time
Once an ancient kingdom full of treasures and magical artifacts, Eternity Isle has become lost in time as a result of Jafar’s meddling in magic. Journey to this faraway land and utilize a mysterious new Royal Tool—the Hourglass—as you discover new secrets and uncover lost treasures. Stop Jafar’s scheme to steal the Spark of Imagination, an ancient relic that holds the fabric of Dreamlight Valley together. With the help of the Hourglass, you are the key to fixing rifts in time and putting an end to Jafar’s evil plan!
Delve into three new Biomes, each with new areas to explore and make your own. From Ancient’s Landing to the Glittering Dunes and the Wild Tangle, each has a fully customizable layout to decorate with lost treasures and exclusive Disney- and Pixar-inspired furniture.
Play Scramblecoin, a new board game that your Villagers are waiting to play with you.
Find a new Royal Tool, the Hourglass, and use its magic to find Relics lost in time. Build Ancient Machines to help automate Activities such as gardening and cooking, which makes it easier than ever to run your island. Take your new Hourglass back to Dreamlight Valley and explore the Realms to see what other treasures you can find!