Disney Dreamlight Valley – Enchanted Edition
Explore a magical world in Disney Dreamlight Valley alongside Disney and Pixar friends, and expand your journey to Eternity Isle and the Storybook Vale where more adventures await!
Live your Disney dream life with the Enchanted Edition, which includes the base game and two Expansion Passes. This edition also contains exclusive digital items.
In Disney Dreamlight Valley: The Storybook Vale, the second Expansion Pass for the game, discover a land made up of fabled stories, where myths and fairy tales sprang to life… until Maleficent and Hades tore the Vale apart. With the guidance of the Lorekeeper, journey to the Vale and meet heroes and villains who will bring epic trials to undertake, stories to reassemble, and friendships to recover.
Journey to Eternity Isle in Disney Dreamlight Valley: A Rift in Time, the first Expansion Pass for the game. Adventure to this faraway land and utilize a mysterious new Royal Tool—the Hourglass—as you discover new secrets and uncover lost treasures. Foil Jafar’s plan to steal the Spark of Imagination, an ancient relic that holds the fabric of Dreamlight Valley together. With the help of the Hourglass, you are the key to fixing rifts in time and putting an end to Jafar’s evil plan!