Dodo Peak
An amphibian astronaut. A mysterious mech. Seamlessly swap between strategic shooting and hard-hitting, hacking-n-slash gameplay with the click of a button in Shoulders of Giants, an innovative co-op roguelike from the makers of Dodo Peak.
Play as a dodo bird to find and rescue your lost babies from a series of dangerous peaks. Maneuver them home while avoiding obstacles and enemies! Dodo Peak is a throwback to the classic arcade platformers of the past with a modern twist.
A variety of environments including tropical islands, sunset hills, and dangerous volcanoes (with more on the way!)