Escape from Tarkov: Arena
Escape from Tarkov: Arena combines the hardcore mechanics of Escape from Tarkov and fast-paced gameplay of session matches, offering players a new perspective on the Tarkov universe.
“The city of Tarkov is overrun with chaos. While corporations and private military companies wage their war in the streets, a mysterious group, the Masters of Arena, led by Ref, operate in the shadows. They have created clandestine fighting grounds where the best warriors battle for glory, money, and survival.”
Create your perfect build from 200+ guns and hundreds of accessories. The entire arsenal of weapons, from old classics to uniques, which has been created over the years in Escape from Tarkov, is now at your disposal - customize it down to the smallest detail.
Your success in battles depends not only on well-built weapons and equipment, but also on your allies. Gather a squad of trusted comrades, develop tactics, and defeat the enemy's strategy. Become the most experienced and dangerous fighter in the Arena!
Participate in ranked games and become a legendary Arena gladiator. Test your skills in the tournaments or watch the best of the best on the Arena Cup Series professional league broadcasts.