When will Escape from Tarkov: Arena be fully released?
While we are unable to provide you with the exact date just yet, we can confirm that the release will be soon. Follow the game’s social channels to stay updated on what’s to come.
Should you encounter any issues, please use the game launcher to report any bugs. In order to correctly report a bug, it is important to provide the developers with all available information to reproduce it. Thank you for your cooperation in helping us to improve the game.
The game will remain available only on PC at least until the full release of Escape from Tarkov: Arena.
The game is based on Unity. However, many aspects of the engine have been created by our team from scratch or modified to meet the needs of the game.
Optimization is always a priority for us. For instance, the engine version upgrades give us more room for further improvements. This is an ever-present process, and our team is focused on making the game better.
Removing cheaters and patching the infringing software is one of our priorities and we constantly monitor the respective situation. We take all applicable actions in regard to those who violate the game’s License Agreement (Opens in new tab).