The official Eternium Discord at Discord.gg/Eternium (Opens in new tab) or the official forum at forum.makingfun.com/Eternium (Opens in new tab)
Eternum does not require players to purchase any content to play. All purchases are optional.
No, in-app purchases are not refundable, except at our sole and absolute discretion.