Eternium
Play as a Mage, Warrior or Bounty Hunter, wielding a sword, axe, staff or gun. Level up to learn new abilities and increase your attributes.
Venture into dark caves and dungeons, explore forests, villages and graveyards, lay siege to demon-controlled castles, brave snowy mountain peaks, and travel to the moon to slay strange creatures among craters and canyons, and beyond, to the deserts, pyramids and jungles of the red planet.
Open treasure chests to loot gold, gemstones and battle gear. Equip shiny breastplates, menacing helmets and hoods, spiked shoulder pads, mysterious cloaks or capes. Protect yourself with a shield, or choose to wield two weapons as a warrior.
Each hero class has access to about 20 abilities (skills or spells), and each of your three companions has four more. The game starts simple but culminates in a flurry of tactical possibilities at high levels.
Eternium is crafted with passion by a small band of old-school RPG fans, who love making the game they always wanted to play.