Eyes in the Dark
Fight with light against the dark in this "roguelight" platformer starring Victoria Bloom! Drive back the darkness that's overrun Bloom Manor and conquer swarms of creatures as you discover powerful new items to upgrade your arsenal.
Use your flashlight and slingshot to clear the monsters overrunning Bloom Manor and save Victoria’s beloved Grandad, Victor.
Uncover new items that power up your fight and change the way you play, including new gadgets, weapon modules, and upgrades to grow your arsenal for future runs.
The layout and contents of Bloom Manor change with every run -- the further you progress, the bigger and more deadly your foes.
Powerful new perks await within new areas, but require you to choose a corresponding weakness. How will you balance power and difficulty?
Find new items and combine their effects via tinkering to discover surprising synergies.
Will you throw Matches that burn your enemies or finish them off with an Electricity Bulb that chains to multiple monsters? Should you upgrade the flashlight to do more damage or increase its range? What gadget better suits your style: double-jump or slow-time?