Eyes in the Dark + Soundtrack Bundle
Fight with light against the dark in this "roguelight" platformer starring Victoria Bloom! Drive back the darkness that's overrun Bloom Manor and conquer swarms of creatures as you discover powerful new items to upgrade your arsenal. Are you ready to enter the ever-changing manor?
Composed by Saša Dukić, the famous psytrance producer also known as Psilocybian, Eyes in the Dark OST features 50 minutes of weird and twisted electronica. Through 19 mind-bending tracks Saša blends his world famous downtempo with an increasing eerie blend of lo-fi chiptunes, glitch hop and IDM. It's different-yet-familiar nostalgia-fueled mind bending might delight and surprise you, or it might just make your back hair stand up straight as you wonder what you just listened to.