Farming Simulator 25: Highlands Fishing Expansion
Farming Simulator 25 gets the fun-kind of fishy with the Highlands Fishing expansion: Build a farm and man a fishing boat in the Scotland-inspired town of Kinlaig - a lush paradise of rolling green hills and open waters! A new crop, map, animal type plus fish, gameplay & over 20 machines to farm on land and water await.
Rocky valleys, covered with rough grass and inhabited by highland cattle: Under an overcast sky that stretches far out to sea, farmers and aquaculturists put to sea and plow the soil in this brand-new, wind-bitten environment. Rich with history, Kinlaig invites with nature and authentic architecture like century-old castles, as well as new construction projects.
Fishing on land and at sea enables aquafarmers to breed, raise, and harvest various fish. Venturing onto the water offers a new, productive way to gather resources and another peaceful escape in addition to fields, forests, and stables. Casual shore fishing, rod in hand, rounds out the serene image of life by the water.
While salmon and rainbow trout populate the salty waters of Kinlaig, a new crop becomes available to grow on the land: onions, specialized equipment included. The fleet of vehicles and implements also grows with four new brands introduced as Monosem, Can-am, Agri-Spread & GT Bunning join the series.