Farming Simulator 25
Farming Simulator 25 floods the fields with a host of new machines, gameplay features, visual upgrades, and even fresh water to grow rice - adding even more agricultural depth and diversity to the family-friendly series.
Embark on a global farming adventure to build an agricultural empire in a lush East Asian landscape filled with rice paddies, a North American environment with plenty of open space, or a Central European location with green fields between ponds and rivers.
Grow two types of rice, spinach, and other new crops - choosing from well over 20 overall. Mighty buffalos and other animals join cows, sheep, pigs, chickens, horses, and other livestock, while new production chains and construction missions extend your business opportunities.
More than 400 authentic machines & items from more than 150 international top brands like Case IH, CLAAS, Fendt, John Deere, Kubota, Massey Ferguson, New Holland, Valtra, and many more allow you to engage in agriculture, forestry, and animal husbandry. Whether you build your legacy single-handedly or cooperatively in multiplayer - you decide!
Feel a deeper connection to your fields and nature thanks to a general tech upgrade with improved graphics and physics based on the latest and modding-friendly GIANTS Engine 10. Including distance fog, enhanced shadows, dynamic weather effects, ground deformation, and more. The romantic life of virtual farming gets more immersive and atmospheric!