Farming Simulator 25: Highlands Fishing Edition
Farming Simulator 25: Highlands Fishing Edition bundles both the acclaimed main game and the Highlands Fishing Expansion. Enjoy 26 crops, 4 maps, 400+ machines, over 150 real brands and aquaculture in addition to agriculture, forestry, and animal husbandry.
Build a farm along winding rivers and historic grain elevators in North America, surrounded by ponds in Central Europe, in a lush East Asian landscape filled with rice paddies, or in the Scotland-inspired town of Kinlaig - a lush paradise of rolling green hills and open waters!
Fishing both on land and at sea enables aquafarmers to breed fish - a new way to gather resources and another relaxing escape in addition to fields, forests, and stables. Casual shore fishing, rod in hand, rounds out the peaceful image of life by the water. The Highlands Fishing Expansion also includes onions, highland cattle, over 20 new machines and more.