Farming Simulator 25: Beans & Alpacas Expansion
Build your coffee estate and grow a warmer kind of farm life in the Beans & Alpacas Expansion: Travel to Catuaí, a South America-inspired region where coffee plantations cover rolling hills, red soil shapes the land and dense greenery stretches across lower mountain slopes. New crops, animals, production chains and more than 25 new machines await.
Explore a lush, humid valley with narrow roads, dusty streets, scattered rocks and a winding river running through the landscape. A small rural town with colorful buildings, shops and agricultural depots connects the region, while stilt houses line the river shore.
Cultivate coffee beans as a new crop and expand your livestock with alpacas and Brahman cows. Alpacas add new hands-on interaction through shearing and leading, while wild animals like crocodiles and parrots bring more life to the environment.
Create new products such as pigment and resin, and repaint houses for the community, or start production chains for crop processing. Take on the Research Center construction project, find dinosaur skeleton parts and collect your discoveries in the collectible museum.
Operate 25+ new machines from Case IH, Ford, John Deere, KUHN, Mercedes-Benz Trucks, New Holland, Valtra, and many more. Colombo Industries joins the series as a new brand, while enhanced ground tool animations and improved effects increase immersion.