Weapon of Choice
In Fights in Tight Spaces: Weapon of Choice, Section XI is facing its biggest challenge yet. A strike to the heart of the agency sends Agent 11 on a worldwide hunt for the attackers - a new and evolving faction of deadly, international assassins.
To even the odds, Agent 11 can take up arms for the first time with a brand new gun-fu inspired deck, with new cards and abilities, a new “stance” system, and more.