Fights in Tight Spaces
Fights in Tight Spaces blends deck-building, turn-based tactics, and thrilling animated fight sequences in classic action-movie settings. Learn to balance your hand, momentum, and positioning to overcome the odds to defeat your adversaries.
Early Access allows players to play a fully featured version of the game which is not yet content complete, while at the same time allowing us as developers to balance, tweak and add content to the game in conjunction with the community.
We want to take the time to ensure that Fights in Tight Spaces is a fully-featured, balanced and polished experience for long-term players.
We will do our best to ensure that content unlocked in one build can be transferred over to another, however this may change if structural changes to the game are made.
The Early Access version of the game will be in English only, however we are planning a wide range of language support for the eventual 1.0 release.
We do not currently have a public roadmap however as our Early Access plans come together we will seek to publish one.
Ground Shatter are working in conjunction with Mode 7, an indie publisher best known for the Frozen Synapse series.