Fly Corp - American Dream
Build a successful transportation company serving all the states of America. Try new scenarios and opportunities: launch marketing campaigns and serve VIPs!
Build a successful transportation company serving all the states of America. Try new: launch marketing campaigns and serve VIPs!
Build a successful transportation company serving all the states of America. Each state has is unique - they differ in area and city population.
Try your hand at non-standard situations. Can you build a successful transportation company serving passengers in the most remote and sparsely populated corners of the state of Alaska? Will you be able to organize profitable tourist flights to Hawaii? How about you build a profitable company on the East Coast in a limited time?
Try to compete with other players for a place in the leaderboard in new game modes. In one of them, all passengers from everywhere will fly to one city (and this city will change every ten minutes), and in another, it's up to you to choose which of all available cities to unlock next.
The American Dream add-on has its own version of the Scenario Editor, as well as the ability to play scenarios created for this add-on by other players. Other game modes familiar from the main game, but transformed for the USA, are also present.