Fly Corp
Almost 200 territories and tens of thousands of cities all around the globe are available! You can build an airport in any city and start transporting passengers. Different locations mean that you'll have to adapt: while in Europe distances are small and it's easy to manage your network, you'll have to think about connecting cities further away because the longer the route, the more you'll have to pay to open it.
In Discover the World Mode, you need to unlock every territory in the world (each territory costs in-game money to unlock) and cover the whole planet with your network. You have to unlock a new territory every 6 minutes, or you lose. Challenges Mode includes scenarios with certain pre-set conditions and goals to reach. For example, to survive for a certain period or earn a specific amount of money. Each challenge is unique: in some of them you'll have to connect constantly unlocking airports, and in others rebuild your network due to coronavirus outbreaks. Also, there are daily scenarios. Every day you get a new scenario, and you'll have to hurry to take place on the Leaderboard!
Sometimes random events occur. They can be positive (for example, investments in your company), negative (disasters stopping flights to or from certain territories), or just plain ridiculous (a businessman sues you because they spilled their coffee during turbulence). You never know what to expect!
Create your own scenarios in the Editor and publish them, or play hundreds of scenarios created by other players!
The game has a feature-rich Scenario Editor. Anyone can create and upload their scenario to the server or play scenarios created by others — there's an unlimited amount of new content.